"Makan til god hjelp har jeg ikke opplevd på lenge"

Publisert tirsdag 14. februar 2017 - Solveig Jakobsen

” Makan til hjelp har jeg ikke opplevd på lenge, tusen takk ”. Dette tikket inn på en tekstmelding for litt siden, det var fra et Pefo-medlem. En utrolig hyggelig tilbakemelding, og vi vil gjerne denne historien med dere.

I Januar fikk vi en telefon inn i sekretariatet. Et medlem var på reise og hadde havnet i en situasjon hvor han fikk behov for å benytte sin reiseforsikring – i denne saken trengte han assistanse. Noe vi selvsagt biståo med.

Saken var såpass spesiell at vi valgte kontakte AIG, forsikringsselskapet  vi har reiseforsikringen gjennom. Etter dialog frem og tilbake,  både med medlemmet, AIG og vår forsikringsmegler, kunne vi meddele medlemmet at situasjonen tilsa at dette var en forsikringssak. Og, dekningen var bedre enn først antatt.

"Er meget fornøyd, fra start til slutt, med alt dere har hjulpet meg med", skrev medlemmet videre i den hyggelige tekstmeldingen.

Fornøyde medlemmer er et av vårt viktigste mål. Det er Pefo`s visjon, og noe vi jobber for hver eneste dag. Da er det ekstra hyggelig å få slike tilbakemeldinger. Det viste seg også at medlemmer hadde vurdert sitt medlemskap hos oss da han hadde endret grad. Heldigvis for oss ønsker han å fortsette sitt medlemskap hos oss.

Har du en hyggelig opplevelse du vil dele med oss? Om det er en telefonsamtale, en mail, en sak eller en tillitsvalgt du vil fremheve?                                                                                                 Send inn til . Gleder oss til å høre fra deg.